top3 -

Återhämtning

Nu har jag äntligen återhämtat mig så pass mycket att jag orkar skriva. Har blivit lite småsjuk och har jobbat två dagar denna veckan. Visst längtar man tillbaka när man läser Maddes snygga sammanfattning från resan lite längre ner. Men Maddepadde du har glömt lite som jag tänkte kompletera ;)

Det var nämligen så att man kunde köpa kebab med antingen kyckling eller biff kött i. Madde har dock lite bestlutsångest när hon står där och ska beställa så hon säger:
-One chicken kebab with beef

Sen så var det ju en av hermanosarna som skrev en lite söt låt till oss. frågan är om jag vågar lägga upp den? Ja vi tyckte den var så vacker. Tack för låten :)

Ayia Napalåten skriven av Aras, GBG

Ni är så söta att jag fäller en tår
har känt er i några timmar men känns som ett år
Ni är gulliga alla tre
men inte lika gullig som Ejmen här breve

Ja, sen hade jag faktiskt inte så mycket mer att tillägga :)



Och JA det vara BARA en simtur i klamydiapoolen!


2008-08-14 @ 19:47:16 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91