top3 -

Ayia Napa

Alltid när man är på semester går de två första dagarna hur sakta som helst och det känns som att veckan kommer att vara i en eveigehet. Sen innan man ens hinner tänka sitter man på planet tillbaks till Sveige. Och när man sedan vaknar dagen efter känns det som om allt bara var en dröm. Som om man aldrig lämnat Sverige. Och precis så var det alltså när vi kom hem från Ayia Napa.

Även fast resan gick så snabbt hann vi med en del saker

Vår bitchfight med Tyresö
Som säkert varade i drygt en timme. Och jag lovar, vi i Kungsängen har radio även om inte dom trodde det.


Vår idiotiska teori om att det skulle finns två månar
Tre idioter sitter på balkongen om ser två månar, vilket är sjukt häftigt just då. Observera att vi satt och förade!! Vi börjar ta kort och alla är väldigt fascinerad
Fem timmar senare:
Vicky: Hurru, kan du mycket om astronomi?
Norsken: Hm, njaa..
Vicky: För asså vi såg två månar idag
Norsken: :S
Vicky: Jaa, men asså där är ju den ena
Norsken utbrister i skratt och berättar lungt att det är en lysnade ballong Vicky pekar på.
Och fäller sedan komentaren "Jag är inte dum, jag är bara svensk"

Vickys simtur i Klamydiapolen
Dock är vi inte säkra på om det bara var en simtur, för då skulle man kankse valt en annan pool eller vad säger du Vicky?? ;)

Partybiljetterna som vi absolut inte skulle köpa.
Dock råkade biljettkillen komma fel tid på dygnet, när vi satt och förade och självklart skulle vi köpa biljetterna då ;)

Min svåra inlärningsförmåga av låten American boy.
Jag har ännu inte lärt mig att det heter EL EY. Tycker att det låter bättre med LA EY :)

Vickys 36 timmars utan sömn
I och med den blev jag och Mickan väckta klockan åtta på morgonen (då vi hade sovit två timmar) av världens, och då menar jag verkligen världens underbaraste frukost. Dock kunde omständigheterna varit anorlunda. Den frukosten var inte det man ville ha när man vaknar upp och mår sådär lagom bra. Vilket ledde till en stoor utskällning av stackars Vicky som stått och fixat. Mickan led sig iaf igenom frukosten medan jag själv gick och la mig efter en halv omelett.

Min dåliga engelska
Jag skulle köpa tre glassar och tyvärr är inte
tre mitt älsklingsord på engelska. Så det fick bli fyra glassar istället ;)

Middag
Eftersom vi inte hade lyckats äta ute en ända gång på hela veckan passade vi på att beställa in en tre-rätters-middag en timme innan vi skulle lämna Ayia Napa ;)


2008-08-12 @ 22:35:19 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: MICKAN

LA PUUUCKOOOOO :D

2008-08-13 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91