top3 -

Dagen efter...

Jag mår verkligen inte lika bra idag som jag gjorde förra söndagen. Nej, denna söndag är som söndagar brukar vara. Gråtråkig och med ett dovt dunk huvudet. Jaja, det är smällar man får ta när man är ute och slarvar. Vi var i alla fall på Toxic igår och hade sista festen med Ehsan på länge eftersom att han åker till utlandet för att plugga. (Lycka till vännen!) Det vi inte hade en aning om var att hela Kungsängen vara där! Nya T kanske?

Kvällen började i alla fall på Balthazar med några glas vin och en shot? Den fortsatte med en öl i en trapp under en skylt där det stod "GUD ÄR KÄRLEK". Det tyckte vi var lite småkul. Blev kanske lite många glas vin och en jävla massa sms, försöker lista ut vad det var jag menade med hälften av dem, men har gett upp det försöket. Tog taxi hem, var skönt och nu snart ska jag bege mig in till ICA för att inventera! Oh vad kul. Lycka.
2008-08-31 @ 14:00:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91