top3 -

Ett litet steg närmre...

Jag måste erkänna en sak. Jag gillar snabba och balla bilar. Upptäckte det igår när jag körde omkring i chefens BMW. Skruvade upp volymen på Nickelbacks rock star och kännde att jag var ett steg lite närmre att bli en rock star. Men har nog några sjumilakliv till att ta. Typ lära mig att spela ett instrument kanske...

Ikväll blir det utgång, och tro det eller ej men vi ska faktiskt ta oss utanför Kungsängens gräns hela vägen in till den stora staden! Ser jag faktiskt fram emot. Vi vet dock inte än vart vi ska, blir väl till att föra på något schyst ställe skulle jag tro och under tiden fundera ut vart kvällen ska leda oss. Jag ska försöka tygla min lust till alkoholen ikväll, men jag känner mig själv så jag ska absolut inte lova någonting för det går i alla fall som det går!

Ha det bra!

2008-08-30 @ 17:21:49 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91