top3 -

Första dagen på jobbet

Ser att Mickan varit väldigt flitig med bloggen idag. Avstår från att kommentera bilderna nedan, kommer knappt ihåg när dom togs.. 

Första dagen på jobbet idag iaf. Roligare än vad jag trodde. Dock var jag nog väldigt besvärlig i kassan, då jag fick fråga Kim en gång i minuten om alla möjliga grejer. Men det går nog ganska snabbt tills man kommer in i det :)

Imorgon blir det jobb från nio till tre. Sen på kvällen blir det bio med Mickan, Jonas och Sundis. Tråkigt nog har Jennie kräftskiva imorgon och vi som redan bokat biljetter. Får se om man kanske hinner förbi där efter filmen :)

Nu ska jag snart ut och promenare med Linda (som kom hem från kroatien igår :)), Mickan och Vicky.
2008-08-21 @ 20:47:54 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91