top3 -

Sista kvällen på Terrassen

Ligger just nu och pratar i tele med Kurre. (Kurre = Madde) :D Men nu la vi på. Hon är allt bra knäpp ibland.

Det blev iaf en lyckad kväll igår och jag hade mycket trevligt! Sov hemma hos familjen Simonsson och vi gick och la oss vid sex imorse... Vickan och jag fick skjuts hem vid tolv och efter det har jag inte gjort så speciellt mycket? Målat lite ifs. Ikväll ska jag nog hem till Tony och co, innan vi drar till T. Lite sorgligt faktist att det kommer att vara den sista kvällen där, någonsinn... Menmen. Vi lär ju överleva?

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mej in mot staden med la familia. Blir middag ute någonstanns :) //Mi
2008-08-16 @ 16:43:14 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91