top3 -

Söndag

Det här är ovanligt. Ja, det är ovanligt att jag vaknar på en söndag, har inga förpliktelser och är utvilad och jättepigg! Jag brukar vakna av att det är varmt i rummet med andnöd, huvudvärk och torka i halsen. Sen brukar hela dagen vara förstörd. Oftast måste jag fixa till mig och se så pigg ut som möjligt för att dra till jobbet och sedan vara glad och trevlig där. Inte det lättaste. Eller så går jag upp dricker lite vatten och lägger mig i soffan och tänker över allt jag gjorde igår. Ångest.

Men idag är inte som andra söndagar. Nej, idag är en bra dag! Dock beror det på att jag jobbade hela dagen igår och var så trött att jag inte hade lust till att göra något. Trots att jag var ensam hemma. Men Jenny var här och vi käkade lite, myste. Sen när hon åkte hem började jag tänka på alla läskiga saker som fönstertittare så blev lite nojig. Det hjälpte inte precis när telefonen ringde men det inte var någon där! Men efter några sms och lite samtal från mina top tre medlemmar som var på lyset så blev jag lite lugnare och somnade som en stock! Madde och Mickan mår nog inte lika bra som jag gör idag. MOAHAHAHAHA!

xoxo

p.s. Medlemmar av bloggen; är det inte dags att byta lösen snart? ;)
2008-08-24 @ 13:27:09 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Mickan

Men Viktoria... kära Viktoria! Att du ens överväger en sådan här sak? Vi ska aldrig byta lösenord! Jag älskar & kommer alltid att älska det. Om du tar och tänker över detta en stund så tror jag att du känner samma sak som jag gör? Har jag inte rätt? ;)

2008-08-25 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91