top3 -

Tarotkort och catwalk

Måste bara berätta om min dag. Jag möter upp Pontus på stationen för vi tänkte dra in till stan och ta en fika och drqa förbi kungsträdgårgen för att se ung 08s evenemang. Vi går ett tar bland alla tälten tills vi kommer till en spåtant. Bangar du? Nej jag bangar inte! Så vi gick in i tältet och en av tanterna spådde mig med kort. Hon såg till en början att jag skulle gilla gamla saker, typ möbler och loppis. När jag sa att det inte riktigt stämde så såg hon en modevisning och att jag kanske höll på att förbereda modeller. DE NI! Haha men hon sa även att vägen dit inte var så rak. Hon frågade även om jag hade sökt till en designskola, njaa inte precis va? Sen sa hon även att jag var rätt lik min mamma, så där får hon väl ett plus. Men annars vet jag inte riktigt. Men lite kul var det i alla fall.

Vi drar hem när det börjar ös regna men bussarna mot sylta går ju ALDRIG men nu var det en kvart kvar tills den skulle gå så jag springer in på Konsum och köper lite roliga prylar. Typ en banan. När jag går ut från affären står det två bygg-killar vid cykelstället varpå den ena av dem ska cykla med en en-och-en-halv merters lång rulle plast nerstoppat i hans ryggsäck. Det såg inte så stabilt ut och jag tänkte att han typ skulle flyga bort med den där i denna blåst. Det kom nog även han på så han ska ta ur den från ryggan varpå den faller ner rakt i huvudet på hans polare! Jag kunde bara inte hålla mig för skratt där jag gick två merter ifrån dem så jag stoppar in bananen i truten och går förbi med ett stort leende. Även de skrattade så de höll på att dö.

Haha, skrattar fortfarande när jag tänker på det, såg mycket roligare ut än vad det låter! Ha en bra kväll! Själv är den rätt obestämd. Tjiiing
2008-08-14 @ 20:06:09 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91