top3 -

Viktoria välkomnar

Min och Mickans promenad var väldigt skön, vi gick en timme (duktiga) Vi gick och tänkte lite på hösten men jag kan inte påstå att jag är färdig med sommaren två veckor till hade inte skadat precis. För jag har helt enkelt inte badat tillräckligt mycket, gått tillräckligt mycket barfota eller fått tillräckligt många myggbett. Men på något konstigt sätt så är jag nu redo för hösten. Jag välkomnar hösten. Jag vill ta den i mina armar och krama om den. 

Jag var verkligen inte redo förut, men nu känner jag mig redo att bemöta det nya liv som börjar. Jag är redo att bemöta alla klagande tanter på ICA för jag har ju ett mål, och nu e jag jävligt sugen!  






2008-08-18 @ 21:52:36 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91