top3 -

Lördag i Åre

Kvällen igår blev inte så lugn som vi tänkt oss. Den började med en jättegod middag framför tvn och idol. Sen tog vi bilen till torpet, där det var lite halv fest, trevligt! Efter det blev alla taggade på utgång och vi gick till ett ställe som heter dahlboms. Där var det jättemycket folk. Vid halv två ringde vi taix och nu kommer det värsta på kvällen. Killen som hoppar in i framsättet smäller igen dörren och självklart ska jag ha mitt finger emellan. Så lungt och sansat ber jag honom öppna dörren igen och ingen förstår nog att det är mitt finger som sitter emellan. Konstigt nog gjorde det inte jättont just då, kan berott på att jag var så sjukt kall om fingrarna och hade druckit. Men efter ett tag blev det värre, gud så ont det gjorde. Så när vi kom hem käkade jag värktabletter, vilket typ inte hjälpte. Men tillslut lyckades jag iaf somna =)

Idag är hela nageln mörkblå och det gör fortfarande ont, så jag känner mig lite handikappad. Men vi har iaf redan hunnit vart inne i Åre där jag hämtade ut mitt liftkort.

Nu ligger jag och kollar på "pirates of the caribbean 3" och äter hamugare. Ska ta det lugnt hela dagen för ikväll blir det party i ett hus 50 meter bort.


Har även hunnit julpynta lite idag, blev så fint så ;)
2008-12-06 @ 13:47:10 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: anonymt sjukproffs

om nageln är blå måste du bränna hål i den. annars kommer det bara bli värre:P



blodet har fastnad under nageln och det är det som dunkar. värm en nål i ett ljus å stick hål.



bara så du vet asså;) annars kommer du ha jävligt ont länge

2008-12-06 @ 15:32:02
Postat av: Madde

hah, tror att jag dissar detta förslag, men tack ändå =)

2008-12-06 @ 18:52:53
Postat av: The King

okej hare så bra med ett jävla dunkande i fingret då;)

2008-12-07 @ 15:00:55
Postat av: Madde

Det ska jag ha Jonas =)

2008-12-07 @ 22:47:35
Postat av: Mikaela

Tänkte bara berätta det fina slutet av denna finger-historia! Madeleine lät bli att lyssna på Doktor Jonas och gick istället till läkaren där de gjorde precis det som Jonas sa att hon skulle göra, HAHA.

2008-12-08 @ 23:32:40
URL:
http://top3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91