top3 -

19/12

Har jobbat som en galnig denna vecka. Idag jobbade vi från sju till sju för att få klart allt tills säsogen drar igång, vilket är imorgon. Ska bli jättekul :)

Min mobil försvann ju i måndags, och jag har ringt och ringt i fyra dyngn nu, och det har gått fram signaler hela tiden. Men imorse när jag ringde den kvart över sju på morgonen råkade en kille i Björnen passera e snödriva och gissa vad han hörde där? Min mobil!
Samma kille och hans byggkollegor drog upp oss ur ett dike med bilen i måndags. Så antagligen tappade jag den då. Den har alltså legat ute i en snödriva i fyra dygn. Vilken jävla supermobil jag har :) Köpte lite Årechocklad till honom i utbytte mot min mobil, det var det definitivt värt.

Ligger faktiskt i sängen just nu och ska sova, så otroligt trött efter den här veckan. Men imorgon är jag ledig :) Då ska jag och Tove ut i backen, dock ska vi byta utrustnig. Hon ska ta min bräda och jag hennes skidor. Får se hur det går, var ju ca 9 år sedan jag stod på ett par skidor sist, men det ska bli skoj.

Sen kommer hela min kära familj upp imorgonkväll också, ska blir hur kul som helst att träffa dom igen. Dom ska bo här i Björnen, så jag lär nog bo där nästan hela veckan.

Nu ska jag sova så att det blir morgon snabbt! Byeee

2008-12-19 @ 22:04:20 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91