top3 -

Söndagkväll.

Söndagkväll och jag är helt slut. Kvällen igår var trevlig och den började hemma hos Jonas där jag, Ea, Linda, Jonas & Anton var. Vi kollade på våran Sunny Beach film från i sommras, skitkul att se och gud vad man längtar tillbaks. Vid elva drog vi upp till Alexandra där vi inte blev kvar speciellt länge då vi fått reda på att Jens hade fest. Vi drog ner till udden och hem till Jens, fast vi stannade nog där i typ 30 minuter kanske? Sen fick det bli Gc igen. (Där det var skiiittrist).

Folk började dra sig hemmåt och jag och Jonas bestämde oss för att dra tillbaka till Jens men när vi kom dit så var det ingen kvar där förutom Jens som städade, haha. Så vi satte oss och tittade på ett tag och snacka skit bara... Sen kom mor min och hämtade oss!

Trots att jag tog det väldigt lugnt igår mådde jag sjukt illa på dagen idag, skitskumt. Men jag, Bibban & Rickard drog iaf ut och åkte en sväng! Vi åkte först och kollade på bilar på lite olika ställen. Vi ska nämligen beställa en ny bil till våren & fysjutton vad snygga bilar det finns, längtar!! Sen åkte vi till Stinsen för att köpa julklappar till mammsen. Käkade Pizza där också... Och sen fick det bli middag med Jonas på donken, som alltid ;D








2008-12-21 @ 22:37:50 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91