top3 -

Andra dagen på jobbet...

Jag är fortfarande helt själv i huset. Hoppas på att det dyker upp någon snart. :) Andra dagen på jobbet idag. Som Mickan redan berättat är det inte världens glassigaste jobb. Men det kommer blir bättre om ca två veckor iaf :) Har fått massa kläder och en jättesnygg Åre jacka, så det ska jag inte klaga på. 

Idag var vi på chockladfabriken och köpte chocklad, sen åkte vi in till Åre för att hämta ut våra liftkort (men det var tyvärr stängt) Men jag handlade lite på ica iaf. Hade tänkt att laga spagetti carbonara ikväll, men vårt vatten har varit borta i mer än ett dyg nu och inte kommit tillbaks. Det skulle fixas tidigare idag, men tydligen måste nått gått fel. Men nu har jag iaf fått tillgång till en annan stuga, så jag kan duscha iaf =) Så jag ska gå ner dit nu..
2008-12-02 @ 18:59:41 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91