top3 -

Åre imorgon.

Vaknade vid halvtretiden idag, sover så sjukt länge nuförtiden. Drog direkt ut på en morgonpromenad med Linda och efter det drog jag och Jonas till Kista. Så galet mycket folk så vi gav upp efter typ 30 minuter, men en svart kuvertväska till nyår hittade jag iaf! Efter det köpte vi med oss middag hem från Franco´s och plockade upp Junker. Fixade lite med en hårddisk till mig efter att vi käkat och nu sitter jag hemma. Har precis tagit en snabbdusch och snart ska jag hem till Kalén. Det är lite folk där och kollar på film så jag tänkte dra förbi en snabbis innan jag ska packa klart. Får se om jag får någon sömn inatt? haha. Vi åker iaf hemifrån imorgon klockan halv nio :) Jag är grymt taggad!
2008-12-27 @ 22:23:12 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91