top3 -

Bakisrace till Donken :)

''Ni får inte komma, för jag kommer sakna er för mycket när ni åker'', haha. Detta mess fick jag av min kära Madeleine ikväll som var ute och klubbade. Sötis! Sen när vi hade pratat klart i telefonen för en stund sen så sa hon ''du får ha hur mycket packning du vill med dig hit'', och detta mina vänner är stora ord ;D Madde har nämligen tidigare sagt att det är pinsamt om jag tar med mig lika mycket packning som jag brukar. Jag är sämst på att packa och jag kan helt enkelt inte ta med mig lagom mycket saker, så jag hade tur att hon sa som hon sa ikväll! Håller nämligen på att packa just nu och det blir ju så galet mycket med skidutrustning och allt sånt... jaja.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Blev en cheesburgare på donken med Linda & Jonas och massa skitsnack till det. Nu ska jag packa klart, ta någonting att äta & sen kolla på nån film.

Morgondagens planer:
- Åka och shoppa lite småsaker with my very good friend J
- Bränna cd-skivor inför bilresan till Idre
- Promenad med Linda
- Packa klart
- SOVA UT!!

Och nu kan jag äntligen säga att imorgon åker vi till Åre!! :D Tåget går klockan halv elva på söndag förmiddag från Centralen.


2008-12-27 @ 01:41:24 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91