top3 -

Första samtalet med France :)

Ååh, pratade med Vicky för en stund sen, gud vad kul det var att höra från henne :) Saknar verkligen dig... Hon verkade iaf ha det riktigt bra och längtade inte alls hem.

Kom iaf nyss hem från donken. Tog en kaffe med Jonas och snackade lite + att han behövde kolla lite i min Rk-bok inför morgondagen. Skjutsade hem honom till nio då han skulle åka och jobba. Jag förstår verkligen inte hur han pallar? Fast jag har ju typ börjat få samma problem med sömnen nu så egentligen förstår jag nog hur han har det. Kollade på ungefär halva Kung Fu Panda också med lillebror innan jag åkte, asbra ju :D Nu ska jag plugga lite och sen kolla på nån film tror jag, måste försöka somna i hyffsad tid idag så att jag orkar med morgondagen som faktiskt är den sista dagen i skolan detta år! Tjohoo :)
2008-12-18 @ 21:18:13 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91