top3 -

Jag har absolut ingen ork kvar...

Mår inge bra, förstår inte varför... Börjar tröttna på att må halvdåligt nästan hela tiden! Somnade inte förens klockan fem imorse. Nått måste ju vara fel? Jag som älskar att sova! Jaja, stannar nog hemma från skolan imorgon och vilar ut mig och satsar på att gå på onsdag istället.

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen. Tog en liten sväng med bilen till donken dock och tog en kaffe med Linda :) Mysigt! Jag är verkligen på donken varje dag, patetiskt.. haha. Nu ska jag fortsätta med att kolla på vänner & kanske se nån film efter det... Ligger och myser med min sällskapssjuka katt också.

Imorgon: ska jag sova, plugga & få pedikyr hos Linda. Kanske färgar ögonfransarna också :)

2008-12-15 @ 23:56:49 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91