top3 -

Juldagen.

Och så är nu julafton över. Hade en riktigt trevlig dag med massa fina klappar. Jag fick en jacka, en mini-pc, pyjamas, skidbrallor, smycken, en bok om mig, trosor, locktång, muggar & en jädrans massa strumpor, haha! Har säkert glömt nå småsak också. Jag är mycket nöjd :)

När jag vaknade igår fick jag öppna två presenter, den ena var från Jonas & den andra var från mamma & Bibban. Av Jonas fick jag en jättefin (riktig) bok med bilder på mig o massa vänner i, och under varje bild stod en text till. Skiiitfint :D TACK!! Blev verkligen superglad. Av mor & Bibban fick jag två armband. Vid elva åkte vi hem till Zaida (Bibbans mor) och fikade. Trevligt, trevligt. På vägen hem därifrån gick vi in i jakan en snabbis och jag köpte en jättefin marinblå kofta.

Vid tretiden åkte jag och bror min till pappa för att hälsa på en snabbis, var ju så länge sen jag träffade honom och han sitter bara ensam på julen... Käkade lite soppa och pratade litegranna. När vi sen kom hem blev det en massa julmat med familjen + Lasse! Jättegod mat var det verkligen. Vid halv sju kom tomten och då blev det paketöppning ;D Jag och Rickard var nog dom som var mest uppspelta, haha. Jag är tragisk...

Efter det blev det en hel del vin & godis. Jonas kom över och senare på drog vi ut en sväng och gick/åkte bil. Kom väll hem vid kanske två & satt uppe och snacka i telefon till klockan fem typ?

Nej nu ska jag titta lite på Björn Gustafssons Dvd dom vi barn fick i julklapp & försöka få igång den lilla datan. Bye!
















2008-12-25 @ 15:17:11 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91