top3 -

Jullov!

Jag har bara en termin kvar på gymnasiet nu, wohoo :D Så otroligt jäkla underbart det känns!

Har längtat som en galning efter detta jullov men just nu så känns det typ som happ, och nu då? Visst ska det bli skönt att slippa plugga, få sova läääänge, bara ta det lugnt, festa & åka skidor. Är självklart galet taggad på Åre & Idre men det känns som om att det är så långt kvar, fast det egentligen inte är det...endast nio dagar kvar nu. Känner nog mest såhär för att jag inte har nå planer alls för de kommande dagarna & jag har lovat mig själv att inte gå ut & festa innan juldagen uppe på T/ sportbaren. Så frågan är vad man ska hitta på? Antingen så åker man och hyr nån bra rulle eller så kanske jag åker och hälsar på hos farmor eller nått ikväll, får se... kul liv, nej. Hej!

Vi barn har fått EN MASSA godis av Bibban idag. En korg fullproppad med chocklad & andra godsaker... så nu ligger jag och svullar. Kanske är de det man ska göra hela kvällen?




2008-12-19 @ 16:28:31 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91