top3 -

Lite klagande för ovanlighetens skull!

Vaknade inte förens halv elva idag så jag fick missa första lektionen. Nästa lektion som också är dagens sista börjar inte förens klockan ett så det är ett tag kvar. Jag förstår inte, jag mår verkligen konstigt just nu, kan knappt sova längre & har ingen vidare aptit. Har sovit nere på soffan två dagar i rad nu och jag känner mig typ febrig fast jag inte har feber? Svårt att förklara.. de är väll nå skit jag går och bär på eller nått. Har också sjukt ont i pannan!! Slog ju i huvvuet igår när jag skulle ta ut min väska i bilen, klantskalle! Så, nog med klagande för idag, haha.

Efter skolan ska jag och Malin in till stan för att handla julklappar, hoppas verkligen att jag hittar lite grejjor nu. Jag är alltid försent ute med detta. Ska också leta efter en ny vinterjacka till mig själv som jag ska få i julklapp av mor & Bibban :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning och tvinga i mig lite frukost/ lunch.
2008-12-09 @ 11:56:49 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91