top3 -

Lördagkväll & utgång?!





Mysigt pojkar ;D

Kvällen igår vart faktist mycket lyckad. Trevligt här hemma med alla gäster & kul hos Jonas! Det var jag, Jonas, Anton, Junker & Jeppe som var där och vi kollade på Dead End, riktigt läskig film faktist. Jag blev livrädd och det brukar jag näsan aldrig bli. Kom hem vid tvåtiden och sov till typ två idag, hehe. Skööönt :)

Har inte riktigt bestämt mig angående kvällen än, men det finns fler olika alternativ... Det lutar iaf mot utgång! Jag är så otroligt uttråkad så nått kul vill jag ju hitta på! Har också blivit lite ändrade planer kring Idre resan i Januari. Det är nämligen så att vi ska få låna vår bil då min familj ska åka utomlands och det betyder att jag ska köra en hel del. Spännande spännande..

Nu ska jag äta min kycklingsallad från Franco's! :D
2008-12-06 @ 17:34:26 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91