top3 -

Onsdag kväll.

Sitter och mumsar på en chockladkaka och dricker cola, mmh... Foten känns nu helt ok, var hos skolsyster idag och hon sa att det inte var nån större fara. Det var djupt, men det kommer att läka om cirkus en vecka eller två. Det enda jag skulle göra var att linda in det hela tiden och nu i början blir det somsagt lite jobbigt med skor... Har gått runt med en sko idag i skolan och sett ut som en riktig idiot, haha.

Jag är dödstrött. (Sov ju typ ingenting alls inatt). Men, måste verkligen plugga lite nu. Juste, idag har vi bokat biljetter till Coldplay konserten den 22 augusti! Fyfan vad nice det ska bli att se dem igen! Dom är bäst. Det är jag, Madde, Ea, Linda, Jonas, Tony & Anton som ska gå :) Ååh, jag längtar redan.

Imorgon har vi inga vanliga lektioner men vi ska stå i korridoren och sälja julgodis med uf-företaget, spännande spännande! Och nu är det bara 11 dagar kvar tills Åre och Madeleine! <3 Nu ska jag nog kolla om Vicky är vaken.

2008-12-17 @ 20:50:42 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

11 dagar, det är ju ingenting ju.. =D <3

2008-12-17 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91