top3 -

Ont.

Det är helt sjukt, sömnproblemen fortsätter -fast inatt åt andra hållet! Har sovit kanske två timmar inatt?! Har vaknat direkt jag har lyckats somna och haft så jävla ont i foten. Fattar inte, det känns helt okej när jag vaken men direkt jag somnat får jag så sjukt jävla ont. Kan inte ta bort tejpen heller då jag inte har nån annan hemma. Ska gå förbi skolsyster när jag kommer till skolan och se vad hon tycker att jag ska göra.

Hade tänkt att åka in till staden efter skolan och möta upp Bibban för att köpa lite julklappar men får se hur det blir med den saken, kan ju inte få på mig nå skor. Får se om det funkar med mammas som är större...

Vad ska man hitta på nu då? Flera timmar kvar tills jag börjar skolan. Får väll kolla lite vänner och dricka oboy eller nått? Bye
2008-12-17 @ 08:07:06 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91