top3 -

Sjuk nästa?!

Skoldagen idag var kort, hade endast en lektion vilket var väldigt skönt. Efter skolan åkte jag och mamma till jakan för att göra manikyr. Det fick bli rödglittriga nu innan jul, blev snyggt faktist :) Nu ska jag sätta igång med allt plugg, har hur mycket som helst just nu! Vet inte ens vad jag ska börja med... och inte nog med detta, jag tror verkligen att jag håller på att bli riktigt sjuk. De började med illamående och frossa i söndags och nu börjar jag känna mig febrig igen, inte kul alls. Jag har inte tid. Nu ska jag ta ett långt & varmt bad...

Haha en kul grej föressten, snackade med Madde igårkväll. Hon hade tvättat & skruvat isär avlopp första dagen på jobbet. Men som tur är så ska dom bara städa i två veckor och sen bara inspektera :D Haha. Jag kan verkligen inte se detta framför mig.



Juliga naglar
2008-12-02 @ 18:07:17 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

snyggt! illamånde, hm jag känner igen mig.. hoppas du inte får samma som jag.

2008-12-02 @ 18:30:15
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Mickan

haha thanks :D nej jag börjar fan bli rädd asså, feber har jag iaf nu! börjar du bli nå bättre då? skola imorgon??

2008-12-02 @ 18:43:00
Postat av: Linda

ja nu såhär på kvällskvisten har det blivit lite bättre. ska verkligen försöka gå imorn iaf!

2008-12-02 @ 20:50:34
URL: http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91