top3 -

Tisdag kväll.

Det fick bli som vanligt då, köpte inte en enda julklapp idag, haha. Får ta och åka till Kista nåndag och fixa det. Men köpte iaf lite saker till mej själv ;D En jacka som jag ska få i julklapp, en tröjja och en jättefin klänning :) Hade iaf en jättetrevlig eftermiddag med Malin och det blidde en fika på Espresso House i gallerian också!

Pga egna arbeten & inställda lektioner så har jag kommit på att jag inte har så jobbiga dagar kvar denna vecka. Imorgon har jag endast en lektion, på torsdag har jag endast ett prov & på fredag har jag två lektioner. Så de e nice :D Får en att hålla ut lite tills helgen iaf!

På fredag ska jag nog bara ta det lugnt skulle jag tro och då är det ju Idolfinal. SPÄNNANDE! På lördag ska jag vara barnvakt åt lilla Rickard & efter det blir det Luciafirande uppe på sportbaren (Gamla T). Ska faktist bli riktigt kul, har ju vart lite tråkigt i Kungsängen sen Terrassen stängde :/

Nu ringde Madde och snart bliré Dh ;)


Min nya tröjja. Gillade urringningen jättemycket!
2008-12-09 @ 20:50:15 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91