top3 -

Trötter

Ligger i soffan med datorn i knät och en kopp te i handen. Ja, det är faktiskt sant, något måste gått fel när jag flyttade hit för jag har druckit te varje dag sen jag kom hit. (okej, det har bara gått fem dagar men det är riktigt bra för att vara mig) De ni! Hoppas ni är stolta över mig där hemma. Jaja, har precis kollar på "Vingar av glas", det var flera år sedan jag såg den men den var lika bra som jag kommer ihåg att den var.



Dagen idag har gått snabbt och imorgon är det äntligen fredag :) Är jättetaggad för första helgen här. Blir antagligen en lugn kväll imorgon med idol och på lördag blir det nog utgång, wey! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig! 

godnatt.

 
2008-12-04 @ 20:39:05 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91