top3 -

Cause you were my heaven

Mysig kväll igår :D David kom och hämtade upp mig vid åttatiden, åkte till Kinaresturangen och medans vi väntade på maten gick vi och köpte en massa glass. Mådde sjukt illa efter allt jag stoppade i mig, haha. Han åkte hem vid åtta imorse och jag började inte förens kl tio. Hade bara en lektion eftersom att matten var inställd :D Så skööönt.  

Snart har jag lyckats proppa i mig all glass som vart kvar sen gårdagen. Fick bli både dagens frukost + lunch.  Ikväll blir det nog bara lugnt. Ska försöka köra lite bil och sen kanske bio eller nått :) We'll see.. Nu är det våra bästa år som gäller för min del. (Patetiskt!!!) /Mikaela
2008-02-08 @ 13:15:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91