top3 -

Hem från Sälen imorgon då..

Haft en riktigt bra dag med en massa sol. Min skidlärare jagade mig nedför backen för att få upp min fart och lurade sedan med mig till ravinen igen, men idag var det mycket mer snö än igår.. Lyckades med världens vurpa och han var tvungen att klättra upp och hjälpa mig. HAHA, pinsamt men dock väldigt roligt :) Åkte och köpte två tröjjor med mamma också efter Afterskin. Ska faktist bli riktigt tråkigt att åka hem imorgon.. skulle lätt kunna stanna ett par dagar till. Men inte så långt kvar tills Åre med Madde nu ijuförsej! 

Kvällen imorgon ska jag tillbringa tillsamans med Linda :) (Som kom in på privatskolan idag). Grattis gumman!! Vet inte riktigt vad vi ska göra.. men en massa snack lär det ju bli och kanske ett glas vin eller två. Nu ska jag gå ut och hitta på något med bror min. /Mikaela

2008-02-27 @ 21:54:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91