top3 -

Inte så jättelångt kvar nu!

Sitter hemma och snorar.. är fortfarande förkyld! Gick hem från skolan idag efter jag skrivit mitt Geografiprov.. orkade verkligen inte vara kvar, hade världens huvudvärk. Men den har som tur är gått över efter lite sömn och alvedon. Ska snart kolla klart på andra avenyn och sen förhoppningsvis ut och övningsköra lite med Bibban. Sen ikväll blir det Gossip Girl med flickorna och sen hyra film med Stefan :) Länge sen jag inte hade nå plugg på flera dagar. Har ifs två stora prov nästa vecka men det orkar jag inte börja tänka på än.

Sitter verkligen och längtar till en massa saker nu.. är så trött på det här tråkiga vädret och att ingenting kul händer. Men nu är det iaf bara tolv dagar kvar tills jag ska åka till Sälen iaf. Nicenice... och 38 dagar kvar tills Kanarieöarna! Ska bli så skönt med lite sol :D Jag behöver det verkligen.

/Mikaela
2008-02-12 @ 14:20:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91