top3 -

JAG ÄR EN RIKTIG KLANT!!

Kvällen igår blev lyckad trots att jag klantade till mig riktigt rejält ett antal gånger. Kvällen började i sumpan med lite vin hemma hos Malin med Madeleine. Man blev riktigt sugen på att flytta hemifrån när man såg lägenheten. Sen åkte vi vidare till Östermalm på fest hos Madde och Eas klasskompis. Tog tåget hem ensam och vaknar självklart upp i Bålsta, så jävla irreterande! Fick bli Terrassen när jag lyckats ta mig hem till Kungsängen och efter det blev de lite efterfest i centrum. Vid sjutiden tog jg bussen hem och vaknar självklart upp i bro!! Haha.. JÄVLA KLANT! Var tvungen att ta tåget tillbaka och sen GÅ hem från stationen. SVINKALLT! Var hemma runt halvnio tiden imorse. 

Hoppas verkligen inte att jag kommer vara alltför trött ikväll då det ska komma hem lite folk till mig :) Fira Linda med lite tårta och vin! /MIckan 
2008-02-16 @ 14:50:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91