top3 -

Middag med D.

Skön dag. Engelskalektionen imorse var inställd och trodde därför att jag började halv ett med FE. Men så fel jag hade.. den hade tydligen också blivit inställd så jag gick till skolan helt i onödan egentligen, eller ja, hade ju ett franskaprov vid tre som jag skulle skriva. Gick faktist mycket bättre än förväntat :D Härligt! Snart kommer David och hämtar upp mej. Vi ska åka till Jakan och köpa med oss Kinamat för att sedan åka hem till mig igen :D Mums! 

Imorgonkväll blir det nog rätt lugnt, kanske bowla eller gå på bio eller nått likanande. Sen på lördag blir det utgång i stan med tjejorna :D Och på söndag blir det förmodligen fika med Josefina :D /Mickan
2008-02-07 @ 18:29:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91