top3 -

Nu är jag i Sälen

Ligger uppe på hotellrummet och glor på film med min bror.. fixat internet till min data också. Haha.. Ikväll hoppade jag och Sebban över middagen med den övriga familjen, för att istället gå på bio. Såg försoning som jag måste säga att jag trodde skulle vara mycket bättre än vad den var. Innan det blev de hämtpizza upp på rummet.. Åkt skidor i Lindvallen nästan hela dagen idag med kusinerna och Sebban. Roligare backar där än här där vi bor.. Lär hamna där imorgon också skulle jag tro.

Nu funderar jag faktist på att ta en liten promenad, fast jag egentligen är jättetrött.. Men är suugen på det tror jag. /Mickan
2008-02-25 @ 20:57:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91