top3 -

SJUKT HÄRLIGT

Ligger i sängen och vaknade för typ en minut sen. SÅ skönt att få sova måste jag säga, eftersom att jag sov tre timmar efter min ''lugna'' fredagskväll innan jag blev upphämtad för att åka till Kungsberget. Jag vet att jag får skylla mig själv, man fan vad risig jag kände mej.. Men det var iaf SJUKT kul att åka skidor :D Fan bland de roligaste som finns. Mina nya skidor var väldigt bra också! Hemresan var dock rätt läskig eftersom att Ea fick köra genom världens snöstorm. Det var nästan så att vi fick stanna kvar över natten.. Men hon klarade det!

I fredags blev det middag uppe på Alex och sen drog jag, Madde och Caroline hem till Stefan ett tag. Sen blev det Alex igen och vid tolv tog jag, Danni och Elias en taxi för att dra hem till Sussie som hade fest. Kul där! Fick skjuts hem av Alex och var hemma runt tretiden. 

Idag ska jag ta det lugnt, ska åka och köpa skor och kanske gå på bio eller träffa David? Vi får se... Imorgon blir det iaf Romme :D WIhoooo. Bussen går kl sju från skolan!  /Mikaela


2008-02-03 @ 09:21:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91