top3 -

tisdag!


Vaknade hemma hos min syster imorse, åkte från henne vid åtta för att åka förbi mammas jobb och hämta min formelsamling helt i onödan, eftersom vi inte fick ha den på provet. Kemiprovet är iaf över, vilket känns väldigt skönt. Efter provet åkte vi till gullmarsplan och åt lunch med maria. Sen tillbaks till skolan för att ha en lektion, och sen hem. När jag kom hem sov jag i ca tre timmar. Sen åkte jag till jakan. Alla som ska med till alperna över lovet skulle dit. Vi skulle bestämma lite sur vi skulle bo och sånt där :P Jag ska bo med Vicky, Chabo och en till tjej, kommer nog blir riktigt kul :)

Sen möte jag Mickan och Ea i centrum för att gå hem till mig och koilla på gossip girls! Nu ska jag kolla på armageddon, världens bästa film!

Bye /Madde
2008-02-12 @ 21:29:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91