top3 -

torsdag!

Dagen har varit helt okej. Började med att jag, ea och sofia anmälde oss till en resa till linköping. allt var tydligen gratis, resan, boende och all mat! :) meningen är att man ska ner och titta på deras skola. dom försöker tydligt få fler tjejer att välja till civilingenjörsprogrammen. Man är där en natt så det ska bli riktigt kul. 
Dock ska jag och Mickan till Åre den veckan och vi hade väll tänkt att kolla lite vad vi hade i skolan den veckan och sen bestämma vilken dag vi skulle åka ner på. Men nu finns det inget val eftersom jag inte kan åka ner tidigare än onsdag! Men onsdag blir nog bra ändå tror jag :)

NU ska jag skriva klart min religions grej så att jag kan gå och lägga mig någon gång!

Imorgon blir det lunch på mixture med sofia och sanja sen har vi bara en lektion så det är ganska skönt! Direkt efter skolan ska jag möta upp resten av familjen och gå ut och äta. Sen ska vi gå och se sound of music!

Åter till plugget, hejdå! /Madde


2008-02-07 @ 23:21:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91