top3 -

2008

Herregud.. vilken nyårsafton. Den vart riktigt lyckad men väldigt kort!. Däckade hemma i min säng klockan halv ett! Halv ett, på nyårsafton!! haha.. Det lyckades jag väldigt bra med tycker jag. Men jag hade fått världens huvudvärk så jag kunde verkligen inte fortsätta parta vidare. Men ialla fall, kvällen började hemma hos Jessica där vi åt middag. Riktigt god mat och väldigt trevligt folk :) Vid tio beställde vi tre taxibilar för att åka vidare till Rille. Var där i en och en halv timme kanske, för sen fick alla väldigt bråttom med att hinna hem till Alex Lilja innan tolvslaget. (Jag fick åka med nyktra Linnea som var sjuk). Var nog där i fem minuter innan jag får för mig att följa med Vicky och co upp till Centrum för att fira tolvslaget (vilket jag idag ångrar, men men).. Haha det var kul iaf. På vägen tillbaka till Alex ser jag min familj uppe på kullen så jag bestämmer mig för att hoppa av och säga gott nytt år till dem. Och det var efter det som jag följde med dem hem och somnade.. Haha

Aja, hade ialla fall riktigt kul :) Hade mycket roligare iår än vad jag hade förra året. Någonting som var mindre roligt var att jag hade glömt ladda min kamera, så blev väl ca fem bilder för min del. Men som tur var så hade vi ju typ fem andra kameror, så får ta korten av mina vänner istället. Nu hade jag tänkt att ringa Viktoria och fråga vad de gjorde efter kl halv ett igår ;) och sen fråga om hon orkar ta en promenad med mig :)

(Madde ringde igår föressten, blev sjukt glad :D) Kom heeeem snart!! På fredag ska vi fira Mika som fyller 19år! Blir bara centrum, men ska bli kul ändå.. /Mikaela
2008-01-01 @ 14:04:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91