top3 -

Bakissöndag

Bestämde mig för att dra med de andra ut igårkväll även fast jag precis vart sjuk. Ångrar iaf inte mitt val eftersom att det blev en lyckad kväll igår! Började med Jenga och Så ska det låta hemma hos Madde efter de andra dragit in till stan. Uppe på Alexandra var det väldigt mycket folk och det blev det även på Terrassen lite senare. Skitkul kväll! 

Däckade hemma hos Madde vid fyra igår och när vi vaknade idag fick vi för oss att ta en powerwalk. Ja, sen hur långt vi kom och hur länge vi gick är mindre viktigt :D Fick sms av Danni imorse också som tyckte att vi skulle ha filmkväll idag så vi får väl se hur de blir med det. Vore dock väldigt trevligt. 

Nu ska jag ta ett långt, varmt bad och sen måste jag verkligen börja plugga. Det är så klantigt att jag jämt ska skjuta upp allt till sista dagen. Men nu har jag ju faktist en ursäkt. har ju trots allt vart sjuk. Har lyckats övertala min familj att vi ska äta Kinamat ikväll också ;D Muuuums. /Mikaela 
2008-01-27 @ 16:02:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91