top3 -

.

Jag och mamma åkte in till stan idag och skulle träffa en kille som jobbar på kilroy. Han har hand om collagetennis. Eftersom det bara är ett halvår kvar av gymnasietiden är det kanske på tiden att kolla upp vad man vill göra efter studenten. Så en av idéerna är att åka till USA och spela tennis.
Blev riktigt sugen på att åka efter att ha pratat med honom, låter sjukt kul. Det mest negativa är väll min engelska. Är inte direkt mitt starkaste ämne.
Man måste iaf göra ett engelska prov som heter SAT. Detta prov kan man bara göra några gånger om året, och ett av tillfällena råkar vara på lördag! :O Så jag ska gå dit och försöka göra mitt bästa även fast jag vet att det kommer gå åt helvete. haha!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Åt sushibuffe med mamma och Maria till lunch, sen gick jag på en lektion i skolan och nu är jag hemma. Ikväll kommer lite folk hit tror jag, mamma fyller nämligen år :)

/Madde

2008-01-22 @ 16:44:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josse

MADDE!! :D det låter svinkul! Härligt! Lycka til :) pusspuss

2008-01-22 @ 23:11:50
URL:
http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91