top3 -

fredag och sjuk...

Och så var det dags. Nu har det äntligen blivit min tur att drabbas av kräkis, mysigt.. Vaknade upp mitt i natten och verkligen svettades + mådde illa. Fick hasa mig väldigt försiktigt ner till soffan. Ja, sen har jag legat där typ hela dagen.  Det finns nog ingenting som är värre än det här :'( Jag var iaf tvungen att stanna hemma från skolan idag, men hade bara en lektion så det gjorde inte så mycket.

Det är dock väldigt tråkigt att det kom just idag, eftersom att jag skulle till Åkersberga ikväll med Linda och Ea. Får väl se om jag mår bättre till kvällen, mår trotsallt rätt mycket bättre redan nu. Men har ändå svårt att tänka mig att min kropp skulle orka? Menmen...

Just nu ligger jag uppe i mammas säng med en sval och skön handduk på pannan. Vill verkligen äta något, men vågar inte än :(
2008-01-25 @ 13:35:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91