top3 -

Hemma hos Mikaela!

Sitter hemma hos Mickan med Vicky. Vi har precis avnjutit en riktigt god middag, lasagne. Mickan ligger under sängen och jagar sin katt medan Vicky sitter på sängen och garvar och jag sitter vid datorn och drickr rödvin!

Snart kommer Chabo och hämtar upp oss och vi ska sen till Ea. Där blir det lite små party för att sedan åka till stan till hirschen. 

Och kvällens gästskrivare är så mycket som..... VICKY! varsegod att ta ordet;

Jag känner mig hedrad att få klottra lite i denna otroligt "kända" blogg, dockhar jag missat stora delar av av inläggen här... Men jag lovar jag ska bättra mig!

Jag hade tänkt att berätta om Maddes syn, och hur hon ser saker när hon kommer in i ett nytt rum. Det börjar nämligen med att hon kommer in i Mickans rum, där allting är ommublerat, nytt och fräsht. Det första Madde överhuvud taget ser är ett kort på henne tillsammans med Mickan som står i förstret (observera att man måste gå in och kan omöjligt missa ommubleringen) sedan går hon ut. När vi kommer in andra gången upptäcker hon den nya garderoben och ommubleringen och tycker att det är jättefint. Efter nästan en timmes viselse i rummet går hon ut en snabbis och kommer in igen, inte fören då upptäcker hon den "lilla" TVn som hänger på väggen. Det är typ en 32 tums plasmatv. HUR KAN MAN MISSA!?  

Ja, det får väl räcka för mig, denna gång! Jag kanske kommer tllbaka någon gång! ;D /Viktoria

/Madde 
2008-01-12 @ 18:44:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra skribent den där Viktoria! Ni borde plocka in henne lite oftare i er blogg så man får sig lite något att skratta åt! ;D

2008-01-13 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91