top3 -

HOPPAS INTE INTE INTE!!

Börjar bli väldigt rädd nu. 60% utav min familj ligger nu hemma med vinterkräksjukan. Rickard hade det ifs för typ två dagar sen och nu har både mamma och Sebban fått den. Jag orkar verkligen inte! Har varken tid eller lust att bli sjuk just den här veckan, inte imorgon..  Men jag antar att jag inte kommer att klara mig ifrån det. Inte med mitt imunförsvar i alla fall. 

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite och tagit en promenad med Vicky. Vi träffade på Linda en liten stund också som nyss hade kommit hem från sin date ;D Kul! 

Imorgon har ubg studiedag så jag är ledig :D  Ska göra en del grejjer på dagen och sen på kvällen ska jag, Madde och Ea boka vår utomlandsresa till sommaren. Får se vart vi ska åka, har inte riktigt bestämt oss än. 

Nej nu ska jag kolla på någon film eller nått tror jag. /Mikaela


2008-01-23 @ 00:09:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91