top3 -

Lördag!

Jag, Ea och Linda åkte upp till centrum igår och hyrde film och köpte pizza och åkte sedan vidare hem till Mickan. Riktigt mysigt där. Alla var på riktigt bra humör ;) Tittade på "I know who killed me" med Lindsay Lohan. Väldigt läskig och speciell film men vi kom nog ändå fram till att vi tyckte att den var riktigt bra. Vid tio skjusade Ea upp oss till centrum och våran lugna kväll blev inte så lugn längre. Var på alex och gc först och sedan blev det terassen.
Efter terassen drog vi vidare till en kille i centrum sen tog vi bussen hem och jag och Mickan var nog hemma hos henne vid fyra typ.

Idag vaknade jag vid tio hemma hos Mickan. Mickan somnade om och jag gick hem istället. Nu sitter jag och väntar på att Ea ska höra av sig så att vi ska åka och jobba! Annars ska jag nog inte göra så mycket mer idag.

/Madde
2008-01-20 @ 12:36:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91