top3 -

Lyckad fredagkväll

Hade faktist skitkul igårkväll! Glad att jag drog ut i alla fall. Började med att ta nått glas uppe på Alexandra med Linnea. Sen tog vi tåget in till stan för att dra sedan till K15. Första gången jag var där, hade ifs väldigt kul, men lokalen var väl inte direkt någon höjdare. Träffade iaf Jonas, Anton, Sundis mfl :) Jonas första krogbesök. Efter staden åkte vi hem och mötte Linda + Michan. Drog in på Terrassen ett tag (som vanligt) och kom hem vid halvfyra-halvfem?Pinsamt nog så har jag ingen aning om hur jag kom hem.. nooot goood! 

Nu ligger jag helt död nere i soffan och leker med datan. Försöker äta lite lasagne också. Ikväll kommer flickorna hem till mig. Vi ska äta mat och kolla på film, precis vad jag behöver en dag som denna. 

/Mikaela


 
2008-01-19 @ 14:05:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91