top3 -

ONT!

Så var första dagen i skolan över. Det var faktist en ganska rolig dag faktist, vilket inte händer särskilt ofta. En mindre bra grej var att jag började få ont i min jäkla hand igen. Får det lite då och då och de brukar sitta i några dagar.. Förmodligen läcker det ut vätska ur en led. Skitirriterande! Och det värsta är att man helst ska låta det vara för att det ofta blir bättre med tiden. Men nu har jag haft såhär i tre år och det gör bara mer ont för varje gång. Började tillochmed att grina när jag kom hem efter skolan idag.. haha. Men blir det inte bättre så måste man operera :/ 

Aja, ska inte klaga.. de är ju typ det enda jag gör nuföritden känns det som:P Hoppas iaf att det blir bättre snart och att jag kan somna inatt.. Ska ta en dusch och sen linda om handen. Nog om min hand. Mötte Ea vid lillsjöskolan vid åtta och tog en promenad och efter det drog vi hem till henne en stund :) Trevligt.. 

Nu ska jag duscha och sen försöka somna. /Mickan
2008-01-08 @ 22:31:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91