top3 -

SATC i soffan

Ligger nere i soffan och ska snart börja på det sjunde avsnittet av Sex And The City. Har blivit lite utav en vana de senaste dagarna att ligga uppe mitt i natten och kolla på några avsnitt av SATC eller någon film.. kommer dock bli väldigt svårt att vända på dygnet igen. Jaja, ligger iaf nere i soffan därför att min säng är helt översvämmad med kläder, eller ja inte bara sängen utan hela rummet! Anledningen till detta är att jag var tvungen att tömma hela min garderob idag, för att sedan åka och kasta den. Ska få min nya, STORA garderob på lördag :) Wihoo

Så ja, det betyder att jag har två nätter framför mig på soffan. Men det ska nog gå bra, brukar faktist sova rätt bra i soffor. Morgondagens planer är iaf att jag ska gå på bio med min lillebror på förmiddagen. Sen på kvällen ska vi nog fira Mika som fyller år.. /Mickan
2008-01-04 @ 00:30:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91