top3 -

Snart är det helg..

Började skolan halv ett idag. Skoldagen gick väldigt snabbt faktiskt. Slutade fem och gick och spelade tennis. Sen kom pappa och hämtade mig. Åkte hem och träffade Mickan ute. Sen gick vi upp till vidoe vicen där Stefan jobbade. Han hade så tråkigt och när vi kom blev det plötsligt mycket roligare. Satte oss där och kollade på Mickan och min favoritfilm; patrioten. Det är verkligen världens bästa film. Så sjukt sorgligt att huvudrollen, Heath ledger har dött bara.

Imorgon börjar vi vid ett så jag och ea kankse ska ner till ubg innan och kolla på när alla företag har utsällning. Eller vicky vill iaf det :P Får se om vi orkar det. 
 
Annars så ska jag inte göra så mycket mer imorgon. Alla mina vänner ska till åkersberga och parta men jag kan tyvärr inte följa med. Ska upp sex dagen efter för att åka till stan och skriva det där SAT provet i fyra timmar. Skulle så mycket hellre åkt till åkersberga än det. Men har inte så mycket val.

Nu ska jag gå och lägga mig! God natt! /Madde

2008-01-24 @ 22:59:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mickan

KLART ATT NI SKA NER TILL UBGGGGG :D

2008-01-24 @ 23:35:36
Postat av: Madde

Blev inte riktigt så, orkade inte det :P

2008-01-25 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91