top3 -

Söndag!

Är helt slut idag! Gick upp sex igår för att skriva SAT provet. Höll på i fem timmar och det gick väl inte så värst bra. Får svaret om några veckor, ska bli intressant. Sen möte jag Ea och vi åkte och jobbade. Senare kom alla hem till mig och alternativen för kvällen var stan eller kungsängen. Vi kunde inte enas så hälften drog till stan. Jag, Mickan, Danni och Stefan stannade kvar. Vid halv elva kom också Vicky. Drog sen upp till Alex, och sen viadre till Terassen dit även Ea och Linda kom, direkt från stan. Blev en lyckad kväll och jag och Mickan var hemma hos mig vid fyra!

Nu sitter jag och väntar på att Ea och Tony ska komma vilken sekund som helst. Tony ska installera ett program på min dator sen ska jag och Ea plugga lite, om vi orkar det.

Ikväll kanske vi ska ha filmkväll, annars blir det bara att sova!

/Madde

2008-01-27 @ 14:50:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91