top3 -

torsdag!

Torsdag idag, veckan går snabbt! Sitter i datasalen och har webbdesign, leker lite i flash. Ganska roligt faktiskt. Sista lektionen på dagen också så det är ju skönt. Sen ska jag hem och bara ta det lungt tror jag. Blir ingen tennis idag heller. Gick hem från skolan igår med feber. Hela familjen verkar ha blivit sjuka efter Thailand. =/

Imorgon är det fredag, då ska vi boka Magaluf resan är det tänkt. Ska åka i början av Augusti. Lite oklart vilka som ska med men alla som ska med ska iaf bestämma sig tills imorgon. Just nu är vi iaf sju st.

Helgen blir väldigt lugn. Imorgon ska jag nog bara vara hemma och på lördag kankse det blir bio eller filmkväll eller något liknande.

Nu ska jag återgå till Flash.

/Madde
2008-01-17 @ 13:12:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91