top3 -

Torsdag

Igår var jag hemma hos Madde med henne och Ea. Vi kollade på lite resor, lutar mot Ayia Napa nu istället. Sen kom vi (jag) ju också på att vi borde åka till Kungsberget någongång, så vi bestämde att vi ska ta bilen dit nästa lördag :D Ska bli skitkul! Då hinner jag prova mina nya skidor också, som jag köpte igår, innan vi åker till Romme med skolan.  

Imorgon är det äntligen fredag igen. Veckorna går verkligen sjukt fort.. Ska till Åkersberga på fest hos fem killar som bor tillsammans i en villa på kvällen. Långt bort, men kul att träffa lite nytt folk. Sen på lördag ska jag hem till Madde som är ensam hemma :) Kanske blir utgång i stan på kvällen, men inget är bestämt än. 

Ikväll ska jag bara ta det lungt, kanske försöka ta en promenad lite senare också. Fick min nya bikini från Nelly.se idag, skifin :D Så nu måste man ju ut och röööööra på sig lite... /Mikaela
2008-01-24 @ 17:58:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91