top3 -

All by my self

Jaha, då har de andra bloggmedlemmarna dragit till Visby och lämnat mig här helt ensam kvar hemma. Fick ett samtal av dom omkring ett idag, de lät på dom som att dom hade riktigt kul. Igår hade det väl varit någon som blev lite överförfriskad... Tänkter inte säga några namn. Men det skulle ju vara kul att vara där men jag tycker faktiskt att det är ganska skönt att bara vara hemma och ta dagen som den kommer.

Jag har iof varit lite avslagen, har haft ont i huvudet och kännt mig allmänt nere, hade typ ögoninflamation igår oxå, men det har nästan gått över. Jag mamma och pappa var ute igår. Först åt vi sushi på Lilla Japan som ligger på storgatan. Det var gott och trevligt. Sen förde vi stegen till filmstaden sergel för att se Mamma Mia. Jag tyckte att den var otroligt bra. Bra musik samtidigt som det är en bra story och så är den rolig, definitivt sevärd!

Idag var jag och picnicade med Tobbe. Började dock regna när vi kom fram till rålis-parken så vi satte oss under ett träd tillsamans med några 40-plusare som drack massa öl, dom verkade ha otroligt roligt åt måsarna som var överallt. Men sen sprack det upp och vi satte oss i solen. När vi sitter där och glassar som bäst kommer det fram en prydligt klädd tjej i högklackat tätt följd av en fotograf, och hon kom rakt emot oss!
"-Hej, vi är från tidningen Expressen och undrar om vi får ställa en fråga till er." Oh no! Haha men vi svarade så klart ja, kändes lite dumt att säga nej. Hon undrade om vi använde solskyddsfaktor. Så nu e jag lite smått orolig om man kommer med i en spalt brevid en artikel.

ALLT FÄRRE SVENSKAR ANVÄNDER SOLSKYDD
Viktoria Gustafsson, 19, kassörska:
- Ja, när jag är på stranden.
*Bild när jag sitter och ler och ser fett dum ut på sidan om citatet*

Haha vi får väl se i morgon!

Ha det bra vänner!
2008-07-17 @ 19:32:42 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91